صدا و سیما، جانشین شیطان، در ماه مبارک رمضان. - ... یاس ...
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

... یاس ...

بسم الله الرحمن الرحیم

متاسفانه می بینیم که چگونه دستگاهی که قرار بود به گفته ی امام (ره) دانشگاه ملی شود، قائم مقام شیطان شده است در ماهی که شیطان در غل و زنجیر است.

از این کانال به اون کانال. نمیذدانم چه رسالت مخوفی این سازمان به عهده گرفته است، تا نگذارد کسی به خلوت عبادت برود. در سر سفره ی افطار، لقمه های افطار را که بخواهد بردارد و روزه ی خودش را به پایان برساند، باید با تماشای سریال های تلویزیونی شروع کند تا پس از نیمه شب. این روال از این شبکه به آن شبکه ادامه دارد. نمی دانم یک انسان فهیم، دین شناس، دین باور بر این سازمان نظارت ندارد؟! که این نقش پلید و کثیفی که این سازمان ایفا میکند را درک کند؟ مگر این ماه ماهی نیست که باید مؤمنان به خلوت عبادت پناه ببرند؟! در مسجدها به نماز جماعت مشغول باشند؟ مواعظ واعظان ناصح را بشنوند و بهره ببرند؟ به تلاوت قران موفق باشند؟ به خواندن دعاها و مناجات ها موفق باشند!! این چه نقشی است که این سازمان به عهده گرفته است؟ به اعتقاد من دارد جای خالی شیطان را پر می کند. تا نگذارد کسی به خلوت عبادت و مناجات حضرت حق رو بیورد. محتواهای سریال ها هم که دیده ایم. هر سال مبتذل تر از سال قبل. خندا بازار تولید می کند. در عید اولیاء الله خنده بازار تولید می کند . بطالت و ابتذال جایگزین مناجات و عبادت و قرب عارفانه روزه داران می شود.

امیدوارم خدای متعال این سازمان را هم در غل و زنجیر بکند، همانگونه که شیطان رجیم را در غل و زنجیر کرده است.

سی و چند سال از این انقلاب می گذرد به نام اسلام در سیمای این نظام اسلامی چنین نقش مخرب و منفی را در بازی می کند. کسی نیست که بفهمد چه انفاقی می افتد.

این سریال ها را تدارک دیده اند که کسی خانه را ترک نکند به سوی مسجد، کسی پای تلوزیون را ترک نکند به سمت سجاده ی عبادت، کسی صفحه تلویزیون را نبندد و صفحه قران و مفاتیح را باز کند. روشن است که اینها تدارک دیده شده است.

امیدوارم خدا حداقل ما را از شر این دستگاه شیطانی حفظ بفرماید و یک آدم فهیم و متدینی را ناظر و استراتژیست این دستگاه قرار بدهد تا این دستگاه را در مسیر اهداف الهی هدایت کند، نه رسالت شیطان.

این حرف ها خیلی تلخ است. دل من می سوزد. عرفان اسلام جدا نیست از واقعیت های اجتماعی. عرفان اسلام عرفان بودایی گری و هندویسم نیست. عرفان سر به لاک فردیت بردن و از واقعیت های اجتماعی غافل ماند نیست. عرفان و سلوک اسلام، عرفان اهل بیت است. که در پیغمبر اکرم، امیرالمؤمنین، فاطمه الزهرا، اباعبدالله و ائمه عصمت و طهارت علیهم السلام متجلی شده است. و ما آن ها را افراد غافل از اجتماع و ساکت در برابر فساد و انحراف نیافتیم که حالا بخواهیم در اقتدا به آن ها فردی بشویم ساکت و بی عمل و بی اعتنا به اینکه در جامعه چه می گذرد.

در این ماه مبارک رمضان مردم باید در خلوت عبادت و مناجات مشغول تزکیه نفس باشد یا باید در صف های چن کیلومتری مرغ، که جزء خط قرمزهای نظام ماشده، وقت و عمرشان بگذرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا پای برنامه های هجو و مبتذل تلویزیونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دستاورد این سازمان را هم دیده ایم. فارغ التحصیلان هر دانشگاهی نشان دهنده ی کیفیت کارکرد آن هستند. سحرها که برمی خیزید نگاهی به کوچه بیاندازید. چند چراغ روشن است؟؟ چند نفر لااقل برای سحری خوردن بیدارند؟ نگوییم برای نماز شب خواندن و دعای اوحمزه ثمالی خواندن!!!

این سیمای این مجموعه است. همه ی کارکردهای این مجموعه چنین ثمراتی دارد. این روزه خواری های علنی در کوی و برزن! این ها فارغ التحصیلان صدا و سیمای جمهوری اسلامی اند.

امیدوارم خدای متعال ما را از شر و گزند این سیاست های غلط فرهنگی و دستگاه های منحرف فرهنگی در جامعه خودمان مصون بدارد و توفیق بدهد از فرصت های خلوت اندیشیدن، تفکر، مراقبه، مناجات، عبات، استغفار و سجده های طولانی (که بار سنگین گناهان را تخفیف می دهد) در این ماه بهره ببریم. ان شاءالله بتوانیم خودمان را کنترل کنیم وگرنه این دستگاه دارد رسالت شیطانی خودش را ایفا می کند. ما باید مراقب خودمان باشیم که نکند عمرمان را در اختیار این دستگاه بگذاریم. و اگر بهره ی اندکی هم از روزه و نخوردن و نیاشامیدن در روز میخواهد نصیبمان بشود، از افطار تا نیمه شب همه ی آن بهره رو ببازیم و نابود کنیم.

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

مهدی طیب5/5/91

ahlevela.com


نوشته شده در جمعه 91/5/6ساعت 3:30 عصر توسط یاس نظرات ( ) |


Design By : Pichak