خدا میبخشه... - ... یاس ...
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

... یاس ...

بسم الله

یکی از مراقبه های مهم در این ماه به یاد داشتن حدیث «ملک داعی» می­باشد که از پیامبر صلی ­الله­ علیه­ واله­ وسلّم روایت شده است. پیامبر اکرمصلی­ الله­ علیه­ واله­ وسلّم فرمود: «خدای متعال در آسمان هفتم فرشته­ای را قرار داده است که داعی گفته می­شود. هنگامی که ماه رجب آمد، این فرشته در هر شب این ماه تا صبح می­گوید: خوشا به حال تسبیح کنندگان خدا، خوشا به حال فرمانبرداران خدا. خدای متعال می­فرماید: من همنشین کسی می­شوم که با من همنشینی کند، فرمانبردار کسی می­شوم که فرمانبردارم باشد و می­بخشم کسی را که خواهان بخشایش باشد. ماه ماه من، بنده بنده من و رحمت رحمت من است. هرکسی از من بخواهد به او می­دهم و هرکس از من هدایت بخواهد او را هدایت می­کنم. این ماه را رشته ­ای بین خود و بندگانم قرار دادم که هرکس آن را بگیرد به من می­رسد.»

نقل از کتاب المراقبات، مرحوم آیت الله میرزا جواد ملکی تبریزی، ص96

 

 

___________________

 


خیلی حدیث باحالیه، یعنی خیلی حال کردم باهاش... اونا که فرشته داعی می­گه خوش به حالش هیچ!

اونجاهاش که خدا داره می­گه خیلی باحاله...

فک کن! خدا میگه: همنشین من میشه، فرمانبردار من میشه، منو می­بخشه،هرچی بخوام بهم می­ده، از همه مهم تر هدایتم می­کنه، اگه من بخوام.......خیلیه همینی که خدا میگه منو می­بخشه.....واسه من که خیلی بزرگه......................

خدایا کمک کن لیاقت داشته باشم....

خدا این همه بنده داره این طوری می­گه!! منی که فقط یه خدا دارم چرا اینجوری ام؟؟؟؟؟؟؟

دوستام؛ یعنی خواستن خیلی سخته که تا حالا نخواستم از خدا؟؟؟ خدا با اون عظمتش ازم خواسته که برم پیشش من قبول نکردم!! آخه چرا؟؟؟

جدی خودمو می­گما....

امروز خیلی تحت تأثیر این حدیث قرار گرفتم.....


نوشته شده در پنج شنبه 91/3/11ساعت 10:32 عصر توسط یاس نظرات ( ) |


Design By : Pichak